چرایی جایگزینی چند اسپلیت با یک دستگاه داکت اسپلیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1446
:: باردید دیروز : 1647
:: بازدید هفته : 7090
:: بازدید ماه : 6906
:: بازدید سال : 67046
:: بازدید کلی : 441846

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

چرایی جایگزینی چند اسپلیت با یک دستگاه داکت اسپلیت
جمعه 8 ارديبهشت 1400 ساعت 4:42 | بازدید : 614 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )

 

در واقع این شرکت با نظر به آینده و بکارگیری قطعات معتبر و طراحی های جدید برای محصولات خود توانسته است نسبت به رفع نیازمندی های متنوع بشر در قالب یک سیستم مجزا اقدام کند به همین جهت این محصول را می توان یک سیستم با عملکرد دوگانه دانست که قابلیت تامین سرمایش و گرمایش را به صورت همزمان دارد. اساساً دو کاربرد اصلی وجود داشت: منجمد کردن گوشت برای حملونقل آن و یخسازی باوجوداین، در اوایل دهه ۱۹۰۰، یک انگیزه جدید برای خنک نگهداشتن ساختمان و آسایش انسان به وجود آمد. فشار ثابت و یکباره در سیستم آتش نشانی باعث میشود فشار زیادی به پمپها وارد شود برای همین از پمپهای کوچکتر استفاده میشود. تا دهه ۱۸۸۰، قوانین سرانگشتی طراحی سیستمهای تهویه ارایه شدند و کشورهای زیادی از آنها استفاده کردند. بخاری کارگاهی انرژی در دو نوع گازسوز و سوخت مایع (نفت و گازوئیل)از ظرفیت حرارت 30.000 تا 52.000 کیلوکالری بر ساعت و مناسب برای گرمایش فضاهایی از متراژ 550 تا 1000 مترمکعب نیز می باشد.بخاری کارگاهی انرژی تولید شده از ورق فولادی مقاوم با ضخامت مناسب که در قسمت خارجی دارای تیغه های عمودی جهت انجام انتقال حرارت بیشتر می باشد. مشعل گازسوز برای احتراق گاز طبیعی طراحی شده و حجم یا دبی سوخت گاز لازم در این مشعلها، پس از عبور از فیلتر گاز توسط شیر برقی کنترل شده و هوای لازم برای احتراق آنها، توسط یک دمنده که بر روی محور موتور نصب شده است، تأمین میگردد. 

جایگزینی چند اسپلیت با یک دستگاه داکت اسپلیت چون اگر می خواهید از چند کولر گازی در بخش های متفاوت ساختمان بهره ببرید، بهتر این است که به سراغ سیستم های داکت اسپلیت بروید (

https://tamin24tajhiz.com/product-category/air-conditioning). برای دریافت خدمات زرین سرویس میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین در هر وقتی که بخواهید ثبت کنید. برای انجام سرویس و تعمیر فوری داکت اسپیلت حتما از افراد متخصص در این زمینه مشورت و راهنمایی بخواهید. همچنین به خاطر داشته باشید در صورت عدم استفاده از ایرونت اتوماتیک روی کویل آبگرم دستگاه، هر سال در شروع فصل سرما ، کویل آبگرم داکت اسپلیت ها را هواگیری نمائید. با توجه به مشاهدات و تجربیاتی که صورت گرفته است، روشن و خاموش کردن زیاد این دستگاه باعث خرابی کمپرسور می شود. به یونیت خارجی آن اصطلاحاً کندانسینگ یونیت می گویند که شامل کویل کندانسور، فن کندانسور و کمپرسور می باشد، به یونیت داخلی اواپراتور یا هواساز گفته می شود. کنترل اینورتر V-PAM باعث کاهش اثرات شار مغناطیسی شده و حداکثر سرعت و کارایی کمپرسور را با تکنولوژی کنترل بردار افزایش می دهد. هواکش و فن ها قلب تپنده ی این سیستم ها هستند آنها با جابجایی هوای سرد یا گرم عبوری از کویل ها را دارند.

کیفیت هوای داخلی تأثیر مستقیم بر ما دارد. قسمت های خارجی و نیمه باز سوله صنعتی که در آن ها افراد می توانند بدون این که احساس عدم آسایش کنند به طور مستقیم گرم شوند و اشیا نیز باید گرم شوند تا از تقطیر رطوبت بر روی سطوح آن ها جلوگیری شود. تا دهه ۱۸۸۰، تبرید مورداستفاده اهداف صنعتی قرار گرفت. این دستگاه ها با مخلوط کردن هوای تازه و هوای درون ساختمان، هوای تازه را تا حدودی گرم می کنند و پس از بسته شدن درها، درجه حرارت محیط را به سرعت به حد مطلوب می رسانند. BizEE pro برای به دست آوردن تخصصی بازده انرژی طراحی شده است. دستیابی به این اهداف نیازمند طراحی سیستم کنترل مناسب است. به این ترتیب، طراحی مبدل حرارتی زمینی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در گرمکن ها با اشعه مادون قرمز ( گرمایش تابشی گازسوز، گازوییل سوز یا الکتریکی ) انرژی حرارتی بدون این که هوا را گرم کند به طور مستقیم برای گرم کردن افراد، کف ساختمان، ماشین آلات و سایر اثاثیه درون ساختمان استفاده می شود. سیستم های بازیافت حرارتی به ویژه در ساختمان هایی که به طور همزمان قسمت های خارجی نیاز به گرمایش و قسمت های میانی نیاز به سرمایش دارند مناسب می باشد. 

در کارخانجات، به ویژه در صنایع سنگین که استفاده از سرمایش مکانیکی اقتصادی نیست، با استفاده از سیستم های سرمایش تبخیری می توان شرایط کاری نسبتا خوبی را به وجود آورد. جابهجایی هوا در فضاهایی که افراد در آن وجود دارند. حرارت خروجی از کندانسور می تواند به بخش هایی از ساختمان که نیاز به گرم کردن یا گرم کردن مجدد دارند منتقل شود، بنابراین در این صورت چیلر مانند یک پمپ حرارتی عمل بازیافت حرارتی را انجام خواهد داد. سایز کندانسور های داکت اسپلیت نسبت به کولرهای گازی بزرگتر است و یک ترموستات کنترل دمای اتاق را به عهده دارد. نسبت به محموله باقی مانده نیز تقاضای فسخ قرارداد نمود. سیستمهای تهویه مطبوع ال جی با نوآوری و فناوری پیشرفته خود آسایش را برای شما به همراه دارند. امروزه استفاده از سیستم های تهویه مطبوع بسیار باب شده است و تولید داکت اسپلیت به منظور استفاده در سیستم هایHVAC گسترش یافته است. سکوهای بارگیری که با نصب صحیح و مناسب گرمکن هایی با طول موج نزدیک به اشعه مادون قرمز می توان یخ و برف را تحت کنترل درآورد.




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: